Protected by Copyscape DMCA Copyright Detector

Tuesday, September 28, 2010

in...sane

Photo credits [via Riley Alexandra ]

Décidément, je ne saurais jamais élucider ce mystère de conjonction d'événements qui a tendance à conspirer de temps en temps contre mon système nerveux.

Cette interprétation me conviendrait cependant: Une série de circonstances rassemblées par quelques contingences défavorables échappant totalement à mon emprise. Oui, j'y croirais volontiers! Parce que tout ce dont je ne suis pas reponsable, tout processus dont je n'ai pas provoqué l'enclenchement me rend moins scrupuleuse à l'égard de son aboutissemnt; aussi me prendrais-je moins la tête à considérer the what ifs and the-might-have-beens.
Le territoire d'indifférence est tellement envoûtant, j'espère toujours pouvoir le conquérir un jour.

PS: This entry is caffeine-induced, please do not take it much seriously.

2 comments:

Anonymous said...

I'm one of your eternelly admiratvie fans ^^ , I simply love it, and I remember our long walks during the breaks in highschool when you used to perform one of the most brilliant Dido interpretations for me, Remember?? !!! for this and all your Loubna ssari3a things, i'll always be your ever faithfully dedicated friend ??

Myriam said...

How dare I not remember dearest ??!!
You are one of those people impossible to forget :))
I can remember everything: our walking down that long hallway scrutinizing papers with our favourite lyrics, your tears upon leaving for year-end holidays, and of course your EVER LOVELY POOOOOH!! :))
Your comment has really made my day and I'm just as eternally proud to be your friend!!

PS: I still keep the CD with the James Blunt cover ;)